Amsterdam…

59353899_283483065703610_1745946644395851776_nΈφτασα στον κεντρικό σταθμό με την ταχεία. Ελάχιστα έδειχναν να έχουν αλλάξει από τον καιρό της πρώιμης νιότης μου, τότε που επισκεπτόμουν τακτικά την πόλη για κραιπάλη και φτηνό σεξ. Τα γλαροπούλια αναπαύονταν τεμπέλικα πάνω στην παγωμένη κρούστα των καναλιών. Το τραμ περνούσε μπροστά από την πιάτσα των ταξί και τα ποδήλατα κινούνταν σαν αφιονισμένα κολεόπτερα . Άφησα τα πράγματα μου στο φτηνό κατάλυμα και βγήκα στο δρόμο για να αγοράσω λίγα γραμμάρια Μαροκάνικο. Το απόγευμα κάθισα σε ένα κεντρικό μπαρ να δω μπάλα πίνοντας αργά το pint μου, η Τότεναμ υποδεχόταν τη Γουότφορντ και οι άγγλουροι, τύφλα στο μεθύσι, παρακολουθούσαν το ματς σα σινεφίλ σε πρεμιέρα του Φελίνι. Άναψα το τριακοστό τσιγάρο της μέρας και κατέβασα την προτελευταία γουλιά, άφησα όλη αυτή την παρακμή να με μεθύσει, το βράδυ θα επισκεπτόμουν το αμαρτωλό μπαρ του παρελθόντος.

Δεν τη βρήκα εκεί, σίγουρα τα χρόνια είχαν οργώσει το κορμί της, τότε ήμουν δεκαεννιά και κείνη 35. Θα χε πενηνταρίσει οπωσδήποτε, μα τα κατάμαυρα μαλλιά της θα χαν ξεθωριάσει άραγε; Τα σιλικονούχα μπαλκόνια της θα χαν σκεβρώσει; Η προβοσκίδα ανάμεσα στους πλούσιους κρεόλικους γοφούς της θα’ ταν ακόμα αγέρωχη και διψασμένη; Μήπως είχε επιστρέψει στη Βενεζουέλα; Αλλά τι να κανε σάματις σε μια χώρα ανέκδοτο. Κάθισα στη μπάρα και παρήγγειλα μια ακόμα μπίρα, δεν είχα την αλλοτινή ομορφιά για να προσελκύω τόσο αβίαστα τα βλέμματα από πούστηδες, τραβεστί και ναυάγια. Αλλά η μυρωδιά της ανθρώπινης αποσύνθεσης με μεθούσε σαν παλαιωμένο αψέντι, τα θολά βλέμματα και τα ταλαιπωρημένα πρόσωπα πίσω από τα οποία μπορούσες να διακρίνεις την πιο μαγική ομορφιά. Από τα ηχεία δραπέτευε το Disco Partizani εν αναμονή ενός ακόμη drag. Η βαρβατίλα των εξημμένων Βαλκάνιων και Αράβων ξεχείλιζε από παντού.

-Έχεις ένα τσιγάρο;

Την είδα να έρχεται δίπλα μου με το εφαρμοστό, εμπριμέ μπούστο μέσα στο οποίο το ζεύγος των ψεύτικων βυζιών της ασφυκτιούσε. Μάτια αμυγδαλωτά και έντονα, χείλι βουτηγμένα στο υαλουρονικό και πιο κάτω οι γλουτοί της πεταχτοί και θρασύτατοι, φοραδίσια καπούλια  που απογύρευαν αποκομμένα από την ύλη τον επιβήτορα της νύχτας. Ήταν δυνατόν να αρνηθώ, της έδωσα δύο και κείνη με επιβράβευσε με μια προσποιητή ηδυπάθεια στο πρώτο άναμμα.

 

Τρεις γραμμές άσπρης πάνω στο σαρακοφαγωμένο κομοδίνο. Απέναντι την έβλεπα να αποβάλει το εφαρμοστό κορμάκι της όπως το φίδι το δέρμα του, έμεινε με το δαντελωτό στρίνκ που από μέσα του φούσκωνε το τελευταίο τεκμήριο του απαρνημένου ανδρισμού της. Γυναίκα και άντρας μαζί, άνθρωπος υβριδικός, πιασίματα πλούσια και ζουμερά, η πίσω όψη της ένας πίνακας του Μοντιλιάνι, η θηλυκότητα αποθεωμένη, και από μπροστά μια ξιφολόγχη να διασπαθίζει κάθε βεβαιότητα.

-Εκατό ευρώ!

-Μα δεν είχαμε συμφωνήσει κάτι τέτοιο

– Εκατό ευρώ!

Επανέλαβε με τραχύτητα και αγένεια ξεχνώντας την πρότερη ηδυπάθεια. Έβγαλα από το πορτοφόλι τέσσερα χαρτονομίσματα των πενήντα Ευρώ και τα ακούμπησα πάνω στο τραπέζι, στο ένα τσιγάρο δύο, στα εκατό μπροστά, διακόσια! Γλύκαναν τα χαρακτηριστικά της και πύρωσε το σώμα, γίναμε ένα πάνω στα κοινόχρηστα σεντόνια καθώς κούμπωνα το πεινασμένο μόριο μου στην πληρωμένη της οπή, μέχρι να ανοίξω το σφιγκτήρα της διάπλατα, να της δώσω το ερεθισμένο άντερο στο χέρι, να τιμωρήσω τη χωριατιά και την πλεονεξία της χορταίνοντας τις ορμές μου.

-Σου άρεσε;

Με ρώτησε καθώς έβγαινα από το μπάνιο, τα βλέφαρα της είχαν αρχίσει ήδη να γλαρώνουν, ο ύπνος πρόλαβε τη μονολεκτική μου απάντηση. Λίγα λεπτά αργότερα ροχάλιζε πάνω στο μαξιλάρι. Άνοιξα την τσάντα της και πήρα πίσω τα λεφτά, μαζί με το διαβατήριο και το i-phone της. Αποχώρησα από το φτηνό ξενοδοχείο ακροποδητί και βγήκα στην πηχτή νύχτα πετώντας τα πράγματα της στο κανάλι, κράτησα μόνο τα λεφτά μου. Δεν είχα αλλάξει πολύ από τα δεκαοχτώ μου, ούτε και η πόλη όμως είχε…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s